بازاریابی و فروش حرفه ای FMCG

مدت دوره:1 روز (8 ساعت)
11 ااردیبهشت ماه 98
هزینه دوره: 3/900/000 ریال (خالص)
 محور های دوره  
1. آشنایی با شاخ صهای کیفیت فروش 2. مفاهیم برندینگ و مدیریت برند 3. فروش در شرایط رکود 4. روانشناسی فروش 5. کارگاه زبان بدن 6. کارگاه باز یهای روانشناسی و فروش 7. تفاوت مارکتینگ و فروش
8. شاخص های عملکردی مهم در پخش مویرگی 9. آشنایی با اصول فروش در صنایع FMCG 10 . کاربرد جشنوار هها، کمپین ها و ترویجات 11 . آنالیز FAB رقابتی 12 . اصول مرچندایزینگ سمپلینگ و پروموشن 13 . نکات مهم در فن بیان و
 نگاه مختصری بر سوابق مدرس   • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • دکتری ، دانشگاه IOWHEآمریکا83 • ..// دکتری مهندسی صنایع • کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران ( برنامه مهارتهای اقتصادی ، صدای مشاور مدیریت ، پاتوق اقتصادی
فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید