سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان بر اساس استانداردهای بهبودی مشتری محوری مبتنی بر استانداردهایISO 10004/ ISO 10003/ ISO 10002/ ISO 10001

مدت دوره:1 روز (8 ساعت)
2 اسفند ماه 97
هزینه دوره: 2/900/000 ریال (خالص)
 محور های دوره  
1. مفاهيم و تعاريف مشتري 2. بررسي رضايت مشتري و شکايت مشتري 3. اهميت و لزوم مشتري محوري در سازمانها 4. ارتباط بين مفاهيم با استاندارد 9001 ISO و برخي مدلهاي کيفيت 5. تشريح استانداردهاي بينالمللي 10001 ISO. 10002 ISO. 10003 ISO. 10004 ISO
6. چگونگي طراحي و اجراي مؤثر يک سيستم مشتري محوري با توجه به استانداردهاي ISO 7. قوانين رفتاري سازمانها در قبال مشتريان 10001 ISO 8. رسيدگي به شکايات مشتريان در سازمانها 10002 ISO 9. حل اختلافات برونسازماني مشتريان در سازمانها 10003 ISO 10. پايش و اندازهگيري رضايت مشتري 10004 ISO...
 نگاه مختصری بر سوابق مدرس   • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • مدیر واحدهای تضمین کیفیت ، برنامه ریزی در شرکت الکتروپیک از سال 79 الی 83 با حفظ سمت مدیر کارخانه از سال 81 تا 83 • ..// كنفرانس بين المللي فروش و بازار يابي •
فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید