مدیریت بازاریابی و فروش و استراتژی های رقابتی (بازاریابی پیشرفته)

مدت دوره:2 روز (16 ساعت)
30 لغایت 31 تیر ماه 97
هزینه دوره: 4/900/000 ریال (خالص)
 محور های دوره  
• آشنايي با مفاهيم کلان بازاريابي و فروش، بازاريابي و فروش هدفمند • تحليل رضايت مشتريان، آميخته بازاريابي • تشريح روشهاي تعامل با مشتريان و نقش پرسنل در توسعه فروش • تشريح ابزارهاي بازاريابي براساس تحليل بازار و رقبا • تحليل و شناسايي بازار هدف و تحليل پارامترهاي جذابيت بازار هدف • روشهاي توسعه بازار و انتخاب استراتژيهاي بازاريابي و فروش بر مبناي تحليل بازار
• تشريح استراتژيهاي بازاريابي در دوره عمر محصول و انتخاب استراتژي مناسب با توجه به وضعيت بازار و رقبا • تشريح اصول تدوين طرح/ برنامه بازاريابي و نکات مؤثر در اجراي آن • معرفي فرآيند کلان بازاريابي و بازاريابي ارزشي و جذب مشتريان در قرن 21 • مدل رقابتي مايکل پورتر و تشريح انواع استراتژيهاي رقابتي • تشريح استراتژيهاي کانون و استراتژيهاي بهبود و تحول در فروش
 نگاه مختصری بر سوابق مدرس   • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • دکتری مدیریت بازاریابی و دکتری مهندسی صنایع • مدرس دانشگاه و كارشناس برتر صدا و سيما • كارشناس برتر راديو اقتصاد و راديو ايران
فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید