هزینه دوره: 4/900/000 ریال (خالص)
محور های دوره
• آشنايي با مفاهيم کلان بازاريابي و فروش، بازاريابي و فروش هدفمند
• تحليل رضايت مشتريان، آميخته بازاريابي
• تشريح روشهاي تعامل با مشتريان و نقش پرسنل در توسعه فروش
• تشريح ابزارهاي بازاريابي براساس تحليل بازار و رقبا
• تحليل و شناسايي بازار هدف و تحليل پارامترهاي جذابيت بازار هدف
• روشهاي توسعه بازار و انتخاب استراتژيهاي بازاريابي و فروش بر مبناي تحليل بازار
• تشريح استراتژيهاي بازاريابي در دوره عمر محصول و انتخاب استراتژي مناسب با توجه به وضعيت بازار و رقبا
• تشريح اصول تدوين طرح/ برنامه بازاريابي و نکات مؤثر در اجراي آن
• معرفي فرآيند کلان بازاريابي و بازاريابي ارزشي و جذب مشتريان در قرن 21
• مدل رقابتي مايکل پورتر و تشريح انواع استراتژيهاي رقابتي
• تشريح استراتژيهاي کانون و استراتژيهاي بهبود و تحول در فروش
نگاه مختصری بر سوابق مدرس
• مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون
• دکتری مدیریت بازاریابی و دکتری مهندسی صنایع
• مدرس دانشگاه و كارشناس برتر صدا و سيما
• كارشناس برتر راديو اقتصاد و راديو ايران