مدیریت حرفه ای برند

مدت دوره:1 روز (8 ساعت)
14 تیر ماه 97
هزینه دوره: 3/900/000 ریال (خالص)
 محور های دوره  
• نگاهي جديد به ماركتينگ • اهميت برندسازي در سازمانهاي حرفهاي • جايگاه تبليغات در توسعه بازار و موفقيت كسب و كار • اهميت ارتباطات يكپارچه بازاريابي
• مباحث پيشرفته در خصوص نقش PR در سازمانهاي حرفهاي • مباحث پيشرفته در خصوص پروموشن • اهميت توسعه فردي و نيروهاي حرفهاي
 نگاه مختصری بر سوایق مدرس   • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • دكتري مديريت بازرگاني • بيش از 10 سال سابقه مديريت و مشاوره فروش و ماركتينگ در شركت ها • عضو هیات مدیره شرکت تحلیلگران جامع مدیریت ایرانیان • کارشناسی ارشد سیستم های مدیریت اطلاعات IMS
فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید