هزینه دوره: 2/900/000 ریال (خالص)
محور های دوره
• آشنايي با ايميل مارکتينگ و کارکردهاي آن در زنجيره يکپارچه بازاريابي
• نکات کليدي و کاربردي در بکارگيري ايميل مارکتينگ با هدف افزايش اثربخشي
• تأثيرات بکارگيري ايميل مارکتينگ در بهبود فرآيندهاي ورود به بازارهاي جديد ملي و فراملي
• نحوه استفاده از ايميل مارکتينگ براي توسعه آميخته بازاريابي و ارتباط آن با ساير عناصر بازاريابي
• روشهاي افزايش ارسال تعداد ايميلهاي موفق
• توصيههاي کاربردي جهت بهبود اثرگذاري ايميل مارکتينگ بر برنامه بازاريابي شرکت
• متقاعدسازي در تبليغات راهي براي جلب مشتري بيشتر
• آشنايي با نرمافزارهاي کاربردي در ايميل مارکتينگ
نگاه مختصری بر سوابق مدرس
• مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون
• دکترای تخصصي در رشته مدیریت استراتژیک
• ISIچاپ و تأليف چندين مقاله در مجلات
• از سال 2013 (SMS) عضو انجمن بين المللي مد يران استراتژيك آمريكا
• ارائه مشاوره در حوزه مديريت تحول و بهبود سازماني،
• مدرس دانشگاه