ایمیل مارکتینگ

مدت دوره:1 روز (8 ساعت)
7 تیر ماه 97
هزینه دوره: 2/900/000 ریال (خالص)
 محور های دوره  
• آشنايي با ايميل مارکتينگ و کارکردهاي آن در زنجيره يکپارچه بازاريابي • نکات کليدي و کاربردي در بکارگيري ايميل مارکتينگ با هدف افزايش اثربخشي • تأثيرات بکارگيري ايميل مارکتينگ در بهبود فرآيندهاي ورود به بازارهاي جديد ملي و فراملي • نحوه استفاده از ايميل مارکتينگ براي توسعه آميخته بازاريابي و ارتباط آن با ساير عناصر بازاريابي
• روشهاي افزايش ارسال تعداد ايميلهاي موفق • توصيههاي کاربردي جهت بهبود اثرگذاري ايميل مارکتينگ بر برنامه بازاريابي شرکت • متقاعدسازي در تبليغات راهي براي جلب مشتري بيشتر • آشنايي با نرمافزارهاي کاربردي در ايميل مارکتينگ
 نگاه مختصری بر سوابق مدرس   • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • دکترای تخصصي در رشته مدیریت استراتژیک • ISIچاپ و تأليف چندين مقاله در مجلات • از سال 2013 (SMS) عضو انجمن بين المللي مد يران استراتژيك آمريكا • ارائه مشاوره در حوزه مديريت تحول و بهبود سازماني، • مدرس دانشگاه
فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید