مدیریت بازاریابی و فروش و استراتژیهای رقابتی (بازاریابی پیشرفته)

مدت دوره:2 روز (16 ساعت)

9 لغایت10 اسفند  ماه 96

هزینه دوره: 4/000/000 ریال (خالص)

 

 محور های دوره  
  •  آشنایی با مفاهیم کلان بازاریابی و فروش – بازاریابی و فروش هدفمند
  • تحلیل رضایت مشتریان، آمیخته بازاریابی
  • تشریح روش های تعامل با مشتریان و نقش پرسنل در توسعه فروش
  • تشریح ابزارهای بازاریابی بر اساس تحلیل بازار و رقبا
  • تحلیل و شناسایی بازار هدف و تحلیل پارامترهای جذابیت بازار هدف
  • روش های توسعه بازار و انتخاب استراتژیهای بازاریابی و فروش بر مینای تحلیل بازار
  • تشریح استراتژیهای بازاریابی در دوره عمر محصول و انتخاب استراتژی مناسب با توجه به وضعیت بازار و رقبا
  • تشریح اصول تدوین طرح / برنامه بازاریابی و نکات موثر در اجرای آن
  •  معرفی فرآیند کلان بازاریابی و بازاریابی ارزشی و جذب مشتریان در قرن 21
  • مدل رقابتی مایکل پورتر و تشریح انواع استراتژیهای رقابتی
  • تشریح استراتژیهای کانون و استراتژیهای بهبود و تحول در فروش
 مدرس: آقای دکتر محمود آسیاچی    
  •  مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون
  • مدرس دانشگاه و کارشناس برتر صدا و سیما
  • کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران

 

فرم ثبت نام تکنیک های محاسبه و استخدام
نام شرکت
تلفن تماس
فکس
نشانی
تعداد افراد شرکت کننده
#نام و نام خانوادگیکد ملیتلفن همراهایمیلسمت
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نوع پرداخت
مبلغ پرداختی
Invalid Input
(تعداد افراد ثبت نام شده X هزینه دوره)
کد پیگیری / شماره ارجاع
Invalid Input
(در صورت پرداخت آفلاین)
کد امنیتی (*) کد امنیتی   تصویر جدید