مدیریت بازاریابی و فروش و استراتژیهای رقابتی (بازاریابی پیشرفته)

مدت دوره:2 روز (16 ساعت)

 

نهم لغایت دهم اسفند ماه 1396

 

هزینه دوره: 4/000/000 ریال (خالص)

محور های دوره

 

  • آشنایی با مفاهیم کلان بازاریابی و فروش – بازاریابی و فروش هدفمند
  • تحلیل رضایت مشتریان، آمیخته بازاریابی
  • تشریح روش های تعامل با مشتریان و نقش پرسنل در توسعه فروش
  • تشریح ابزارهای بازاریابی بر اساس تحلیل بازار و رقبا
  • تحلیل و شناسایی بازار هدف و تحلیل پارامترهای جذابیت بازار هدف
  • روش های توسعه بازار و انتخاب استراتژیهای بازاریابی و فروش بر مینای تحلیل بازار ز
  • تشریح استراتژیهای بازاریابی در دوره عمر محصول و انتخاب استراتژی مناسب با توجه به وضعیت بازار و رقبا
  • تشریح اصول تدوین طرح / برنامه بازاریابی و نکات موثر در اجرای آن                      
  • معرفی فرآیند کلان بازاریابی و بازاریابی ارزشی و جذب مشتریان در قرن 21
  • تشریح استراتژیهای کانون و استراتژیهای بهبود و تحول در فروش

 

مدرس: آقای  دکتر محمود آسیاچی     

  • مدرس رسمی موسسه "اندیشه هامون"، مدرس دانشگاه و کارشناس برتر صدا و سیما ، کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران